Naším cílem je změnit způsob, jakým svět cestuje.
Zde najdete kontaktní údaje pro mediální dotazy.
Zůstaňte v obraze díky tiskovým zprávám a našim novinkám.
Mrkněte na naše fotky, snímky produktů a loga.
Po registraci společnosti v roce 2001 spoluzakladatel Gareth Williams zahájil činnosti Skyscanneru ze svého pokoje pro hosty. V následujícím roce jsme otevřeli naši první pobočku v Edinburku.
Získali jsme financování Series A v hodnotě 1,5 milionu liber od firmy Scottish Equity Partners a další 1 milion liber v roce 2008.
Poprvé jsme dosáhli milionu uživatelů za jeden den.
Spustili jsme globální webovou stránku ve 30 jazycích.
Díky silnému růstu v Asii jsme otevřeli pobočku v Singapuru a v Británii jsme získali cestovní startupovou agenturu Zoombu. Mezitím jsme spustili aplikaci Skyscanner.
Sequoia Capital investovala do Skyscanneru ve stejném roce, kdy jsme se rozhodli jít za hranice letenek, získali jsme španělskou firmu pro porovnávání hotelů Fogg a spustili jsme pronájem aut v aplikaci. Otevřeli jsme i pobočku v Miami.
Tento rok jsme se zaměřili na mobilní řešení, získali jsme společnost Distinction se sídlem v Budapešti, která se věnuje rozvoji aplikací, a spustili jsme hledání hotelů v aplikaci. Nová B2B platforma nám otevírá spoustu příležitostí v oblasti datové analytiky pro turistický průmysl. Navíc jsme získali čínský cestovní vyhledávač Youbibi.
Otevřeli jsme novou pobočku v Londýně a v souvislosti s navázáním spolupráce se společností Yahoo! Japan jsme začali nový podnik v Asii. Stali jsme se také prvním globálním poskytovatelem meta hledání pro cestování, které aerolinkám umožňuje přebírat přímé rezervace prostřednictvím třetí strany pomocí nových distribučních možností.
Tento rok začal tím, že pět nových partnerů investovalo 128 milionů liber do podpory a urychlení našeho rozvoje, a skončil akvizicí Skyscanner společností Ctrip (nyní skupina Trip.com) v hodnotě 1,4 miliard liber. Byla to největší akvizice cestovní technologie, jakou kdy Evropa zažila.
Naše recenze a doporučení jsme posílili díky získání platformy pro obsah sociálních sítí Twizoo.
Gareth se stal předsedou a soustředí se na dlouhodobou vizi Skyscanneru. Náš technologický ředitel Bryan Dove přebral pozici výkonného ředitele.
Zavedli jsme ekologický štítek, abychom cestovatelům pomohli s rezervací letů s nižšími emisemi. Součástí našeho obecného cíle je vést globální proměnu cestování moderním a udržitelným směrem. Teď Skyscanner každý měsíc používá více než 100 milionů lidí.
Věříme, že cestování má moc nás změnit. A my máme moc změnit cestování.
Všechno, co potřebujete o Skyscanneru vědět
Jsme na vaší straně. Co to znamená?
Kdo jsme, kde jsme a jak pracujeme