Příběh společnosti Skyscanner

Chceme jít za hranice všeho

Naším cílem je změnit způsob, jakým svět cestuje.

Sledujte naši cestu

Tisková kancelář

Zde najdete kontaktní údaje pro mediální dotazy.

Zůstaňte v kontaktu

Blog společnosti

Zůstaňte v obraze díky tiskovým zprávám a našim novinkám.

Přečtěte si, co je nového

Prostředky značky

Mrkněte na naše fotky, snímky produktů a loga.

Podívejte se

Hledáte mluvčího?

Další informace vám poskytne naše tisková kancelář.

Bryan

Bryan
Dove

Výkonný ředitel

V minulosti zastával důležité pozice ve společnostech Microsoft, Amazon a Skype. Ke Skyscanneru se připojil v roce 2015 a řídí a rozvíjí všechny části firmy, včetně produktového a technického týmu, týmu datové vědy, designu a infrastruktury. Výkonným ředitelem se stal v roce 2018.

Ruth

Ruth
Chandler

Personální ředitelka

Ruth zastává názor, že „skvělí lidé dělají skvělé produkty“. Se svým týmem se tedy soustředí na podporu a rozvoj více než 1000 úžasných lidí, kteří Skyscanner tvoří.

Stuart

Stuart
Middleton

Obchodní ředitel

Stuart vede obchodní tým a odpovídá za to, aby se ty nejlepší nabídky dostaly ke všem cestovatelům na všech trzích.

Joanna

Joanna
Lord

Marketingová ředitelka

V její pestré kariéře bylo jejím cílem vždy tvořit úžasné značky, na které nezapomenete, spojovat nás a dělat skvělé věci.

Colin

Colin
McLellan

Finanční ředitel

Než se stal finančním ředitelem, byl Colin prozatímním výkonným ředitelem japonské divize Skyscanneru (joint venture s Yahoo! Japan) a pracoval na finanční stránce akvizice Skyscanneru skupinou Ctrip (nyní skupina Trip.com) v roce 2016.

Hugh

Hugh
Aitken

Viceprezident obchodu

Hugh strávil prací na různých místech v cestovním průmyslu více než 15 let – od letišť až po aerolinky. Teď řídí globální partnerství ve Skyscanneru.

Steven

Steven
Pang

Viceprezident produktového managementu

Steven se k týmu připojil, když Skyscanner získal čínskou cestovní agenturu, kterou on sám založil. Tím nám pomohl rozšířit naše působení na mezinárodním trhu. Soustředí se na vývoj nových produktů a obchodních příležitostí pro Skyscanner.

Filip

Filip
Filipov

Viceprezident strategie

Filip měl ve Skyscanneru na starosti několik produktových oblastí od b2b dodávek produktů přes reklamu po hotely. Teď vymýšlí, kam by měl Skyscanner směřovat – hledá nové obchodní příležitosti a možnosti dalšího růstu.

Piero

Piero
Sierra

Viceprezident produktového managementu

Piero si vybudoval kariéru dodáváním špičkových spotřebních produktů a stejnou úroveň odhodlání přinesl i do Skyscanneru. I díky němu se z nás stala cestovní agentura, která staví cestovatele vždycky na první místo.

Emily

Emily
Grossman

Hlavní vedoucí rozvoje aplikace

Emily se specializuje na strategie rozvoje aplikace ve Skyscanneru a věnuje se i marketingu mobilních aplikací.

Rob

Rob
Miller

Právní zástupce a jednatel společnosti

Rob má zkušenosti s vedením a rozvojem právního týmu a týmu pro dodržování předpisů v rychle rostoucích společnostech, které se chtějí představit novému publiku.

Gareth

Gareth
Williams

Spoluzakladatel a předseda

Spolu se dvěma kamarády Gareth v roce 2003 Skyscanner založil. Společně chtěli vytvořit jednoduchý způsob, jak porovnávat ceny letenek. Tehdy jim stačila excelová tabulka a i když Skyscanner dávno přesáhl Garethův volný pokoj, cílem zůstalo usnadnit cestování pro všechny.

Náš dosavadní příběh

2003

Po registraci společnosti v roce 2001 spoluzakladatel Gareth Williams zahájil činnosti Skyscanneru ze svého pokoje pro hosty. V následujícím roce jsme otevřeli naši první pobočku v Edinburku.

2007

Získali jsme financování Series A v hodnotě 1,5 milionu liber od firmy Scottish Equity Partners a další 1 milion liber v roce 2008.

2008

Poprvé jsme dosáhli milionu uživatelů za jeden den.

2009

Spustili jsme globální webovou stránku ve 30 jazycích.

2011

Díky silnému růstu v Asii jsme otevřeli pobočku v Singapuru a v Británii jsme získali cestovní startupovou agenturu Zoombu. Mezitím jsme spustili aplikaci Skyscanner.

2013

Sequoia Capital investovala do Skyscanneru ve stejném roce, kdy jsme se rozhodli jít za hranice letenek, získali jsme španělskou firmu pro porovnávání hotelů Fogg a spustili jsme pronájem aut v aplikaci. Otevřeli jsme i pobočku v Miami.

2014

Letos jsou pro nás klíčové mobilní služby. Koupili jsme vývojářskou firmu Distinction, která sídlí v Budapešti, a spustili jsme vyhledávání hotelů v aplikaci. Nová B2B platforma nám otevírá spoustu příležitostí v oblasti datové analytiky pro turistický průmysl. Navíc jsme získali čínský cestovní vyhledávač Youbibi.

2015

Otevřeli jsme novou pobočku v Londýně a po navázání spolupráce se společností Yahoo! Japan jsme začali nový podnik v Asii. Stali jsme se také prvním globálním poskytovatelem meta hledání pro cestování, které aerolinkám umožňuje přebírat přímé rezervace prostřednictvím třetí strany pomocí nových distribučních možností.

2016

Tento rok začal tím, že pět nových partnerů investovalo 128 milionů liber do podpory a urychlení našeho rozvoje, a skončil akvizicí Skyscanneru společností Ctrip (nyní skupina Trip.com) v hodnotě 1,4 miliard liber. Byla to největší akvizice cestovní technologie, jakou kdy Evropa zažila.

2017

Naše recenze a doporučení jsme posílili díky získání platformy pro obsah sociálních sítí Twizoo.

2018

Gareth se stal předsedou a soustředí se na dlouhodobou vizi Skyscanneru. Náš technologický ředitel Bryan Dove přebral pozici výkonného ředitele.

2019

Zavedli jsme ekologický štítek, abychom cestovatelům pomohli s rezervací letů s nižšími emisemi. Součástí našeho obecného cíle je vést globální proměnu cestování moderním a udržitelným směrem. Teď Skyscanner každý měsíc používá více než 100 milionů lidí.

Nový vzhled a od­váž­něj­ší cíle

Věříme, že cestování má moc nás změnit. A my máme moc změnit cestování.

Podívejte se, co je nového