Příběh společnosti Skyscanner

Chceme jít za hranice všeho

Naším cílem je změnit způsob, jakým svět cestuje.

Sledujte naši cestu

Tisková kancelář

Zde najdete kontaktní údaje pro mediální dotazy.

Zůstaňte v kontaktu

Blog společnosti

Zůstaňte v obraze díky tiskovým zprávám a našim novinkám.

Přečtěte si, co je nového

Prostředky značky

Mrkněte na naše fotky, snímky produktů a loga.

Podívejte se

Náš dosavadní příběh

2003

Po registraci společnosti v roce 2001 spoluzakladatel Gareth Williams zahájil činnosti Skyscanneru ze svého pokoje pro hosty. V následujícím roce jsme otevřeli naši první pobočku v Edinburku.

2007

Získali jsme financování Series A v hodnotě 1,5 milionu liber od firmy Scottish Equity Partners a další 1 milion liber v roce 2008.

2008

Poprvé jsme dosáhli milionu uživatelů za jeden den.

2009

Spustili jsme globální webovou stránku ve 30 jazycích.

2011

Díky silnému růstu v Asii jsme otevřeli pobočku v Singapuru a v Británii jsme získali cestovní startupovou agenturu Zoombu. Mezitím jsme spustili aplikaci Skyscanner.

2013

Sequoia Capital investovala do Skyscanneru ve stejném roce, kdy jsme se rozhodli jít za hranice letenek, získali jsme španělskou firmu pro porovnávání hotelů Fogg a spustili jsme pronájem aut v aplikaci. Otevřeli jsme i pobočku v Miami.

2014

Tento rok jsme se zaměřili na mobilní řešení, získali jsme společnost Distinction se sídlem v Budapešti, která se věnuje rozvoji aplikací, a spustili jsme hledání hotelů v aplikaci. Nová B2B platforma nám otevírá spoustu příležitostí v oblasti datové analytiky pro turistický průmysl. Navíc jsme získali čínský cestovní vyhledávač Youbibi.

2015

Otevřeli jsme novou pobočku v Londýně a v souvislosti s navázáním spolupráce se společností Yahoo! Japan jsme začali nový podnik v Asii. Stali jsme se také prvním globálním poskytovatelem meta hledání pro cestování, které aerolinkám umožňuje přebírat přímé rezervace prostřednictvím třetí strany pomocí nových distribučních možností.

2016

Tento rok začal tím, že pět nových partnerů investovalo 128 milionů liber do podpory a urychlení našeho rozvoje, a skončil akvizicí Skyscanner společností Ctrip (nyní skupina Trip.com) v hodnotě 1,4 miliard liber. Byla to největší akvizice cestovní technologie, jakou kdy Evropa zažila.

2017

Naše recenze a doporučení jsme posílili díky získání platformy pro obsah sociálních sítí Twizoo.

2018

Gareth se stal předsedou a soustředí se na dlouhodobou vizi Skyscanneru. Náš technologický ředitel Bryan Dove přebral pozici výkonného ředitele.

2019

Zavedli jsme ekologický štítek, abychom cestovatelům pomohli s rezervací letů s nižšími emisemi. Součástí našeho obecného cíle je vést globální proměnu cestování moderním a udržitelným směrem. Teď Skyscanner každý měsíc používá více než 100 milionů lidí.

Nový vzhled a od­váž­něj­ší cíle

Věříme, že cestování má moc nás změnit. A my máme moc změnit cestování.

Podívejte se, co je nového